Vriend worden van Expansie?

Word nu vriend van Toneelvereniging Expansie!

Onze toneelvereniging bestaat nu ruim 46 jaar en dat is mede dankzij de steun van donateurs en sponsors. Voordat een toneelstuk tot uitvoering komt worden er diverse kosten gemaakt, zoals het betalen van auteurs­rechten, opvoerrechten, zaalhuur, verzekeringen, huur repetitieruimte, zaken rondom het decor, kleding,  grime, enz. Helaas blijkt het niet altijd even gemakkelijk om als vereniging de kop boven water te houden. Bent u een liefhebber van toneel en wilt u ons graag een steuntje in de rug geven?  Word dan vriend van Expansie. Help mee zodat Expansie voort kan blijven bestaan, we mooie voorstellingen kunnen blijven maken en zich kan blijven ontwikkelen. Kortom, draag uw steentje bij aan cultuur binnen Heteren. U bent al vriend vanaf € 10,- per jaar (meer, of een eenmalige bijdrage mag uiteraard ook ;-).

Wij zullen u direct per e-mail informeren als wij onze definitieve datum voor onze nieuwe uitvoering weten. Kunt u die vast in uw agenda zetten. Tevens wordt er speciaal voor u een stoel gereserveerd bij onze uitvoering. Vriend worden kan als particulier of als ondernemer!                                                                                                                        Wij zorgen ervoor, als u dat wenst, dat uw logo en bedrijfsgegevens zichtbaar worden op de website en/of in ons programmaboekje. Bel Jan Bos 06 – 29 14 96 10 en vraag naar de mogelijkheden of neem contact met ons op d.m.v. onderstaand contactformulier, per e-mail: secretariaat@toneelverenigingexpansie.nl of stuur dit formulier ingevuld per post naar Dorpsstraat 94, 6871 AP Renkum en word vriend!

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)