2017 Midsummernightmarkt

Vrijdag 16 juni j.l. was het dan weer zover. De, inmiddels traditionele, jaarlijkse Midsummernightmarkt in Heteren ging weer van start. Even leken dreigende wolken van bovenaf spelbreker te worden, maar gelukkig bleven regenbuien achterwege. Rond de klok van drieën staan alle marktkramen opgesteld en kan Expansie langzaam beginnen met het uitstallen van prachtige prijzen. Wederom konden de bezoekers een enveloppe trekken en gingen zij blij huiswaarts met de gewonnen prijzen. Kinderen werden ook niet vergeten, zij konden zich laten schminken, iets waar veel kinderen gebruik van hebben gemaakt.

Ook werd er reclame gemaakt voor de uitvoering op 12 en 13 januari in De Bongerd en werd de vereniging gepromoot. Kortom: een leuke en geslaagde middag/avond voor zowel het publiek als voor de vereniging. Graag tot volgend jaar!

Onderstaand enkele impressiefoto’s met dank aan Swanefeld fotografie, Heteren.