Tweemaal ‘volle bak’ tijdens toneelvoorstelling Expansie ‘Gebarsten Kruiken’

De Bongerd in Heteren was zowel vrijdag- als zaterdagavond (12 en 13 januari 2024) afgeladen vol tijdens de jaarlijkse voorstelling van Toneelvereniging Expansie. Het publiek genoot van de prachtige karakters die door de spelers werden neergezet in het blijspel ‘Gebarsten Kruiken’.

De jaarlijkse toneelvoorstelling van Expansie begon donderdagavond met een opvoering speciaal voor de leden van de Zonnebloem afdeling Heteren. Ondanks dat  een generale repetitie betrof genoot het publiek met volle teugen op de kluchtige situaties en verwikkelingen. Een mooie aanloop voor de spelersgroep om in de daaropvolgende avonden dit succes nog tweemaal te mogen ervaren.

Op zowel de vrijdag- als de zaterdagavond werden in totaal ruim 200 bezoekers getrakteerd op een geweldige voorstelling. Dat het publiek zichtbaar genoten had, bleek na afloop uit de staande ovatie en de vele enthousiaste reacties.

De spelersgroep bestond uit Zeger van Rijn, Heidi Luiken, Yorma Lennips, Ellen Loen, Johan Swaneveld, Jan Vink, Kim Leenders, Desiré Kalisvaart en Natasja Smaling. De regie was in handen van Pia Huisman en de souffleuse was Ans Reijn. Kap- en grimewerk waren in handen van respectievelijk Anneke de Roo en Margot van Rijn.

Na een korte onderbreking start Expansie weer met de repetities van een nieuw stuk. Wat het zal gaan worden? We wachten vol spanning en geduldig af….